maandag 10 augustus 2020

FBI Anon spreekt 2016 deel 2

 De achtergrond van een anonieme agent die communiceert met een groep jonge, geïnteresseerde en geïnformeerde mensen is in die functie.

Dit bericht behandelt zijn gesprek over de Clinton-zaak op 25 september , net voor het eerste presidentiële debat die avond.
Er volgt er nog een - vanaf 17 oktober - waarover morgen de post .
NB : neem deze informatie op of laat deze achter. Het is aan jou. Mensen hebben de neiging het af te wijzen omdat het fatsoenlijke zielen zijn die het te ongelooflijk vinden. Dit is echter wat een van de 4chan-leden zegt (tweederde van de weg door de draad):
Veel dingen kloppen , sommige dingen kloppen niet. Zoek gewoon de eerste twee threads op en u zult zien wat ik bedoel. Ik zou zeggen over een onjuist tarief van 10% . Aangezien hij toegeeft dat hij opzettelijk verkeerde [dingen] mengt en ook volledig toegeeft dat hij natuurlijk niet alles weet en sommige dingen weloverwogen gokt, weerlegt dit hem niet noodzakelijkerwijs. Als hij een rollenspel [er] is , dan is hij een goeie, en hij wijst gravers in een aantal nuttige richtingen.
Om het leesbaar te maken heb ik de informatie weer opgedeeld in onderwerpen. Ik heb ook de zoute taal eruit gehaald, de spelling verbeterd en waar nodig een toelichting toegevoegd. Benadrukt de mijne hieronder.
Boze FBI-agenten
De meeste oudere Intel-jongens zijn woedend op Comey en de DOJ in het algemeen . Grommen onderaan zijn in de war en weten niet genoeg.
Het afgelopen jaar is zoveel van mijn vertrouwen in het systeem vernietigd .
Opgezette peilingen
Als de verkiezingen vandaag zouden worden gehouden, zou het resultaat ~ 15% HRC en 50% DJT zijn. De overige 35% is onafhankelijk / besluiteloos . Dus ja, HRC zal proberen de peilingen te manipuleren, en daarom krijgt Rusland de schuld voor het knoeien met onze verkiezingen. Ze bemoeien zich natuurlijk, maar echt effect hebben ze niet. We zullen het hen gewoon de schuld geven, zodat Microsoft totale controle over de machines kan krijgen en ervoor kan zorgen dat de stemmen "correct" worden geteld .
Stemmen - persoonlijk of per post?
Het is beter om persoonlijk te gaan, maar het maakt uiteindelijk niet uit, want de stemmen worden automatisch geteld.
Hoe groot is de kans dat kiezers worden geïntimideerd met La Raza en / of BLM?
100%
Trump's veiligheid
Het vermoorden van belangrijke figuren is erg moeilijk en erg gevaarlijk, vooral vandaag . Er zijn overal ogen, dus de beste manier om iemand te vermoorden, is door zijn karakter te vermoorden, en daarom gaat de MSM constant achter Trump aan .
Zwarte markten gokken in het voordeel van zijn moord, ik zie het niet gebeuren.
Trump's kansen om te winnen
95% waarschijnlijke overwinning van Trump.
Het college is geen representatieve steekproef van de stemgerechtigde bevolking. Het stemgerechtigde publiek is niet eens representatief voor het grote publiek. Onder de mensen die stemmen of een stemgeschiedenis hebben, is Trump aan het winnen, en hij voegt veel meer mensen toe die nog nooit hebben gestemd. Een overwinning van Trump is ingebakken .
Als Trump wint
DJT zal haar in de gevangenis stoppen.
Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik verwacht dat het een groot probleem zal zijn in de voorhoede van zijn voorzitterschap.
Ik ben er zeker van dat de Fed het belangrijkste doelwit van Trump zal zijn, aangezien ze zoveel economische activiteit manipuleren ten gunste van de rijken.
Als globalisme in de VS sterft, wat is dan het volgende beoogde land?
Probeer China
WikiLeaks
We vermoeden dat ze iets groots hebben. Vroeger dacht ik dat het blowhards waren zonder informatie, maar nu begin ik te denken dat ze iets schadelijks te pakken hebben gekregen.
Ik weet niet wat WikiLeaks heeft en kijk er erg naar uit om hun materiaal te lezen.
Russische betrokkenheid
We weten dat de Russen iets te pakken hebben gekregen op haar servers. Tbh, ik geloof dat ze van plan was een oorlog met Rusland te beginnen, en dat de Russen geselecteerde informatie aan Wikileaks hebben gegeven om haar campagne te helpen vernietigen . Rusland is niet het beste land ter wereld, maar ze willen niet met ons in oorlog zijn. De wereld is moe van conflicten .
Elke oorlog die met Rusland is begonnen, zal een valse vlag inhouden.
[Als Hillary wordt gekozen] verwacht ik binnen een tot twee jaar.
Betrokkenheid van de Moslimbroederschap
Ze zijn erbij betrokken, maar niet zoveel als mensen denken. Ze zijn gevaarlijk, en ze willen de VS ondermijnen tot de islam.
Iran
De acties van Iran zijn het middelpunt van wat er hierna komt. Saoedi-Arabië zal instorten , omdat ze te lang met de olieprijzen hebben [rotzooien] om te herstellen. Opgeruimd staat netjes.
Vijandelijke landen met nucleaire capaciteiten
Ze willen wereldheerschappij. Onze ICBM-verdediging is erg ondermaats in vergelijking met China en Rusland.
Schuilplaatsen in geval van Wereldoorlog III
De VS zullen waarschijnlijk de veiligste plek zijn, gezien de grote bergachtige streken met veel schuilplaatsen / natuurlijke hulpbronnen.
Wereldoorlog III zal grotendeels worden uitgevochten 'op de vlakten van Afrika'
Sub-Sahara Afrika
Geloofwaardigheid van 'insider'-informatie
De "insiders" geven informatie. Het is niet allemaal correct, sommige zijn gewoon leuk om over na te denken, andere proberen me duidelijk te helpen in de goede richting .
Hoe zit het met de plausibiliteit van Clinton Foundation (CF) en kinderhandel?
De CF is altijd actief in landen waar geboorteaktes moeilijk bij te houden zijn. Laat dat even bezinken.
Of de CF en vermiste personen?
Haïti was om een ​​aantal redenen een ramp, maar wat de CF betreft: een aantal mensen werd vermist in [de Bahama's] kort nadat de CGI [Clinton Global Initiative] een winkel had opgericht . Misschien kan iemand erachter komen waarom.
[Oorspronkelijke verklaring zei 'Haïti', dat hij later veranderde in de Bahama's.]
Overal waar de CF met hun hiv / aids-oplossingen rondleidt , verschijnen onvermijdelijk ontbrekende mensen en twijfelachtige organisaties met enorme geldstromen .
Heeft Obama echt een pseudoniem gebruikt in zijn e-mails?
We hebben dit gelekt. Het laat alleen maar zien hoe corrupt de hele regering is.
Politico heeft het verhaal uit 2015. Dat waren e-maillekken van het State Department.]
Probeerde Stonetear de e-mailheaders van Obama te wissen?
Ja
[Stonetear ging zelfs naar een Reddit-forum om te vragen hoe dit te doen voor een 'VIP'-klant van hem. De onderstaande opmerking heeft betrekking op hoe iemand zo dom kan zijn.]
U heeft de verkeerde indruk dat onze regering in alles bekwaam is.
Zou Obama betrokken kunnen zijn bij het onderzoek naar Clinton?
Obama zou worden afgezet als de waarheid uit zou zijn. Helaas zou de hele regering instorten en zouden de Amerikanen morgen in opstand komen , ervan uitgaande dat de meeste mensen de waarheid geloven. Als je eenmaal weet wat de echte deal is, is het moeilijk meer om vertrouwen in mensen te hebben.
Obama's laatste maanden en buitenlands beleid
De president doet last-minute dingen om de wereldleiders ervan te overtuigen dat Amerika zal blijven zoals het is. Het probleem is dat niemand wil dat het Amerikaanse beleid wordt voortgezet.
Meer over Obama
Obama is een atheïstische liberaal met sympathieën voor moslims . Hij werd geboren in de VS, maar bracht een groot deel van zijn jeugd door in het buitenland. Hij heeft ook contacten met Chicago-maffia via zijn vader .
[Zijn vader - Frank Marshall Davis uit Chicago ??]
Hillary's gezondheid
We denken dat ze Parkinson heeft.
Hillary beïnvloed door de Rothschilds
Hun relatie is mentor / beschermeling
Het Billary-huwelijk
Het is een politiek huwelijk, ze brengen amper tijd samen door.
Verhalen over Hillary en Moloch
Disinfo
Gary Johnson (libertariër)
De echte steun van Gary Johnson schommelt rond de 1%. Niemand geeft om die idioot. Ik heb hem eigenlijk een keer op een feestje ontmoet, en hij is eigenlijk ongelooflijk krenterig . Mijn vrouw dacht dat hij homo was.
Is de NSA bevoegd?
Niet echt. Hebben ze heel veel info? Ja. Delen ze het? Nee. Weten ze wel wat ze hebben? Nee.
CIA in de media
[Anderson] Cooper en [Wolf] Blitzer zijn beide voormalige CIA
Amerikanen en de media
Op dit moment weten we dat het publiek de media niet langer vertrouwt , dus als ze berichten over dingen die mensen feitelijk controleren, hebben ze deze week het 'Pepe is slecht'-verhaal laten vallen . Zodra ze het meldden, begonnen mensen hier massaal toe te stromen.
[Pepe is de onofficiële mascotte van de Trump-campagne. Hij is een stripkikker. Lees meer in mijn post over de Deplorables , tegen het einde.]
De financiële documenten zijn meestal beter te lezen omdat ze voor zakenmensen zijn geschreven, en meestal vereisen beslissingen voor grote bedragen solide informatie. Blijf echter weg van politiek georiënteerde bronnen . Ik lees graag Investor's Business Daily, de Wall Street Journal, Drudge Report, Mish's Global Economic Trends, Al-Monitor, Government Executive, The Hill en Asia Times. Dat zijn echter slechts enkele van de sites die ik heb gelezen. Ik gebruik Feedly om al mijn nieuws te verzamelen.
Hoe zit het met aanslagen en bombardementen die afgelopen zomer in de VS hebben plaatsgevonden?
Bombardementen waren valse vlaggen, al het andere is een mediahype. BLM is tijdverspilling. De criminaliteit onder zwarten is nagenoeg ongewijzigd, het is altijd hoog geweest, het enige wat anders is, is de media-aandacht.
Was de gaspijpleiding van Alabama een aanval?
Ja
Clintons 'betrokkenheid bij immigratie
Ik weet wel dat ze, net als elke andere politicus, immigranten over de grens hebben geduwd, maar dat is de minste van hun zonden.
Het nieuwste rokende pistool
De nieuwste FBI-doc wordt gedumpt. De redacties zijn niet moeilijk te achterhalen als je 2 + 2 samenvoegt
Waarom en hoe het FBI-onderzoek op dat moment tot stilstand kwam
Stel je voor dat er drie jongens aan een project werken . Het is in het paarse of SAP [Special Access Program] - [boven het topgeheim] niveau, en geen van hen weet wie er met hen aan het project werkt of hoe het grote geheel eruitziet. Ze zijn van elkaar geïsoleerd. Ik zeg twee dat ze moeten pauzeren en een dat ze helemaal moeten stoppen, het project wordt nooit af en niemand weet waarom. Dat is het soort dingen dat momenteel op de afdeling gebeurt . omdat ik een grote man ben, weet ik dat het moet afslaan, zodat HRC de klok kan opraken .
Waarom de immuniteitsovereenkomsten?
Ze kunnen de 5e nemen of immuniteit van ons krijgen. We staan ​​het toe omdat we willen weten hoe diep dit [hel] gat gaat, en ze nemen het omdat ze geloven dat ze vergiffenis zullen krijgen . We kunnen immuniteitsovereenkomsten beëindigen als de informatie iemand vervolgt zonder immuniteitsovereenkomst, dwz HRC.
Waarom doet FBI Anon zelf niets?
Ik heb geprobeerd dit uit te leggen, maar aangezien sommigen van jullie te compact zijn , zal ik het opnieuw proberen.
Ik zou naar mijn kantoor kunnen gaan, alle documenten kunnen ophalen (hoewel ik kort daarna zou worden gearresteerd), thuiskomen op mijn pc en hier tonnen vuil op HRC uploaden. Maar weet je wat er gaat gebeuren?
Google zal het verwijderen, en dan wordt deze website afgesloten . Het zal mislukken zonder reden, zonder uitleg, de oprichters zullen allemaal worden onderzocht door de DOJ , en hoewel ze misschien niet schuldig worden bevonden, zal de intimidatie lang genoeg duren om hen op hun spoor te houden. Er wordt niets gedaan.
In plaats daarvan combineer ik de waarheid met net genoeg [onzin] om mijn verhaal geloofwaardig te maken . Nu kijken mensen naar binnen, sommigen geven er niet om, anderen twijfelen aan mij, maar het komt erop neer dat dit bord een plaats is geworden waar anti-Hillary sentiment de overhand heeft. En omdat het anti-heuvelachtige sentiment zo sterk is, valt de MSM dit bord aan omdat het weet dat mensen komen kijken wat er aan de hand is, en wat er aan de hand is, doet niets voor de campagne van HRC .
De veiligheid van FBI Anon
De laatste keer dat ik een thread maakte (dat was een paar maanden geleden, ik weet het niet precies meer) , kwamen de dingen een beetje te dichtbij. Mensen begonnen vragen te stellen , maar de meeste mensen van over de hele regering verdenken niemand, want ik zorg ervoor dat ik genoeg onzin post die niemand zal geloven of serieus nemen . Nuggets van waarheid.
Het gaat goed met mijn vrouw, hoewel ze het niet leuk meer vindt als ik dit doe. Ze wil niet dat ik suïcidaal word.
Ik heb geen erkenning nodig, ik heb Hillary Rodham Clinton gewoon niet nodig om president van de Verenigde Staten te worden. Het is zover gekomen dat mijn vrouw en ik een zelfmoordpact hebben gesloten als ze daadwerkelijk wordt gekozen en genoeg tijd heeft om schade aan te richten .
Ik kwam terug [naar 4chan] omdat ik jullie in de mist heb achtergelaten, en hoewel het verleidelijk is om te denken dat ik wat geheime dingen doe, ben ik echt een normale man met een gezin en dingen die ik moet doen .
Mijn vrouw is huisvrouw en ze weet hoe ze met zichzelf moet omgaan. Ze is een geweldige vrouw.
Jason Chaffetz (Republikeins congreslid voor Utah, hoofd van House Oversight Committee en hoorzittingen over Clinton-onderzoek)
Ik ken hem persoonlijk. Hij is woedend over wat er is gebeurd, maar wordt beperkt door het groepsdenken van de DC-ringweg. Als DJT wordt gekozen, verwacht dan dat hij zijn volle woede op HRC loslaat .
Victoria Nuland ( adjunct-staatssecretaris , carrière die teruggaat tot het presidentschap van Bill Clinton)
U bent op de goede weg.
Mysterieuze sterfgevallen, waaronder die van justitie Antonin Scalia
Niet zeker over Scalia, de Clinton Kill List is heel, heel legitiem . Sommige zijn natuurlijke oorzaken, maar degene die te schandalig lijken, zijn dat in feite . Ik ben zijn naam vergeten, maar degene die beweerde onderzoek te doen naar de Octopus die in een van binnenuit afgesloten plunjezak belandde [gebeurde in Londen] , deed onderzoek naar de Clintons .
4chan / pol / (politieke discussies)
Ik doe mijn deel door hier te komen en vragen te beantwoorden. Het is een tijdje geleden en helaas zijn de onderzoeken vastgelopen, dus ik ben niet erg behulpzaam, maar jullie vechten collectief tegen de negatieve percepties . Iedereen dacht dat ze geen verschil konden maken, nu probeert de MSM openlijk dit bestuur en anderen als rechtsextremisten te beschouwen om ons in diskrediet te brengen. Dat zou een duidelijk signaal moeten geven over hoe bedreigend dit bord eigenlijk is .
Blijf lawaai maken en mensen op het bord brengen.
Veel van mijn collega's bespreken 4chan openlijk. We delen onze gedachten privé, maar de meesten van ons weten dat wat ze deed illegaal was . Zelfs mensen met basisinformatie hebben briefings die 10 uur kunnen duren en ons vertellen wat we wel en niet kunnen doen met informatie. U hoeft niet de intentie te hebben om te vervolgen. Dit wordt ons elke dag verteld, we kunnen nalatig zijn en toch [rotzooien] .
Ze [de media] weten dat je niets concreets zult vinden, ze zijn bang dat je een negatieve perceptie van HRC creëert die niet kan worden witgekalkt (wat het hele punt was ).
We hebben geen moedervlekken in haar campagne.
Ik ben vrijwel elke dag op / pol /. Ik blader niet altijd door elke thread, maar ik blijf (meestal) bij. Ik besteed veel tijd aan / fit /, / wsg /, / wg /, en / b /. Mijn vrouw houdt van / fa / en / v /.
Meld u af voor de thread
Helaas is het bedtijd, mijn vrienden. Ik heb een lange dag van het koken en het kijken naar Trump sloeg de [heck] van Hillary in de debatten van morgen. Als je in deze thread zat, maak dan een paar foto's voor mij.
Wat het grote publiek kan doen
Naar mijn mening moeten de onderwerpen waarop u zich moet concentreren ... in omgekeerde volgorde voorrang krijgen. Details van de smerige transacties van de Clinton in China en Haïti zijn de kers op de taart, details waar de meeste Amerikanen minder om geven omdat ze geen idee hebben van deze landen.
Hillary's gezondheid is enorm, maar het beste onderwerp voor mij is haar intimidatie en het zwijgen opleggen van de vrouwen die Bill heeft verkracht / aangerand . Deze vrouwen zijn talrijk, maar weinigen zijn erin geslaagd hun verhaal te vertellen, laat staan ​​dat het iemand iets kan schelen. U kunt dat allemaal laten gebeuren .
Zoals ik al zei, blijf doen wat je doet. Het tegengaan van het psychologische verhaal dat mensen wordt opgedrongen, heeft effect.
Meld je aan om een ​​Trump-verkiezingswaarnemer te worden . Probeer een organisatie op te zetten die onafhankelijke exit-peilingen zal houden (veel staten hebben deze niet langer nodig, aangezien de meeste aantoonden dat de democratische voorverkiezingen waren opgetuigd).
De voorspelling van FBI Anon dat de overwinning van Trump is 'gebakken' komt alleen uit als iedereen stemt. Maak er een Monster Vote van om kiezersfraude en het omdraaien van stemmen te verslaan, wat nu gebeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten